![17 17](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/karowa/thumbs/thumbs_17.jpg)
![polim_2 polim_2](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/polimerobetony/thumbs/thumbs_polim_2.jpg)
![3 3](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/plonsk/thumbs/thumbs_3.jpg)
![18 18](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/budy-lancuckie-2/thumbs/thumbs_18.jpg)
![25 25](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/plonsk/thumbs/thumbs_25.jpg)
![32 32](https://intop.tbg.net.pl/wp-content/gallery/budy-lancuckie-2/thumbs/thumbs_32.jpg)
Głównym celem Polityki Jakości firmy „INTOP Tarnobrzeg” Sp. z o.o. jest uzyskiwanie i utrzymywanie wysokiej jakości wytwarzanego wyrobu, tak aby trwale zaspakajać określone potrzeby i oczekiwania naszych Klientów.
Aby ten cel osiągnąć:
– elastycznie podchodzimy do potrzeb i oczekiwań Klienta,
– wprowadzamy innowacyjne, zaawansowane technologicznie usługi,
– systematycznie podnosimy kwalifikacje personelu,
– podnosimy poziom organizacji produkcji na każdym stanowisku,
– stosujemy materiały i technologie przyjazne dla człowieka i środowiska.
Zadaniem Firmy jest realizowanie produkcji i świadczenie usług zgodnie z wymogami i oczekiwaniami Klientów w zakresie niezawodności, trwałości, terminowości realizacji, bezpieczeństwa, estetyki wykonania oraz umacniania konkurencyjnej pozycji na rynku.
Zaufanie Klientów do firmy „INTOP Tarnobrzeg” Sp. z o.o. jako partnera rzetelnego i niezawodnego budowane jest poprzez stosowanie metod zarządzania zapewniających utrzymanie zamierzonej jakości wykonanych usług, oraz terminowości i profesjonalizmu w realizacji zawartych umów.
Realizacja, doskonalenie i rozwój systemu zarządzania jakością oraz spełnienie wymagań, jest zadaniem wszystkich pracowników Firmy.